De marketing bij Ryanair kan het weer niet laten om in te haken op actualiteiten in de Formule 1. Noem het ronduit baldadigheid of juist gewoon een slimme manier om de interactie op social media te stuwen. Hoe dan ook: dit keer moet Charles Leclerc het ontgelden.
En het is niet de eerste keer dat de pundits van Ryanair zich via die weg in de kijkers spelen van F1-nieuwswebsites. Sergio Perez van Red Bull Racing was vorig jaar nog de klos.
Na Sergio Perez ook Charles Leclerc de pineut op Twitter van Ryanair
De Mexicaan kon maar niet in de buurt komen van Max Verstappen in de kwalificaties in 2023, laat staan de eerste rij zekerstellen. Checo was dan ook welkom om de eerste rij bij de budgetvliegmaatschappij te proberen - ‘de enige voorste rij Perez gegarandeerd is’.
En nu is het de beurt aan Charles Leclerc. De Monegask heeft zijn Ferrari-contract eindelijk officieel verlengd. Het is onduidelijk voor hoe lang en wat het hem financieel zal opleveren, maar bij Ryanair voorspellen ze dat Charles voorlopig enkel voor de prijs van langste contract zal meedingen. Pijnlijk…
Het bericht op Twitter werd ruim een miljoen keer bekeken intussen. Een uitschieter in vergelijking met de andere content die Ryanair deelt. Zijn ze volgens jullie slim om zo in te haken op de actualiteit en mee te liften of gaat deze vliegmaatschappij eigen gewoon te ver met de ordinaire actie?
0 reacties